terça-feira, 8 de setembro de 2015

Kiko Nail Haul #1



Hey guys,

Olá pessoal,

         I love the nail polishes from Kiko Make-up Milano and this is what I bought the last two times I went there. 

         Eu adoro os vernizes da Kiko Make-up Milano e isto foi o que comprei das últimas duas vezes que lá fui.


         The nail polishes that i bought were: Kiko 531 (green glitter), Kiko 530 (blue-green glitter), Kiko 277 (pink glitter), Kiko Gel Look Ultra Glossy Effect Top Coat, Kiko 338 (lavender), Kiko 289 (light mint) and Kiko 3 in 1 Mat Fortifying, Fast Dry, Base Coat and Top Coat.

         Os vernizes que comprei foram: Kiko 531 (glitter verde), Kiko 530 (glitter azul e verde), Kiko 277 (glitter rosa), Kiko Gel Look Ultra Glossy Effect Top Coat, Kiko 338 (lavanda), Kiko 289 (menta claro) and Kiko 3 in 1 Mat Fortifying, Fast Dry, Base Coat and Top Coat.

         Please don’t think that I’m trying to brag but I’m only showing you these polishes because I love seeing other peoples nail hauls and I think that you may like my hauls too.
         See you next time.

         Por favor não pensem que estou a tentar gabar-me, mas estou apenas a mostrar-vos estes vernizes porque adoro ver os hauls de vernizes das outras pessoas e acho que vocês podiam gostar dos meus hauls também.

         Até à próxima.
Kisses,
Beijinhos

Sem comentários:

Enviar um comentário